
El Club BM Granollers anuncia el retorn de Bruno Reguart al Fraikin BM Granollers. Reguart tornarà a vestir la samarreta blanc-i-blava les pròximes dues temporades, fins al curs 2026-2027.
El central català, de 21 anys, s’incorporarà a la disciplina granollerina després d’una temporada al TVB Stuttgart de la Bundesliga alemanya.
En la seva darrera etapa al Fraikin BM Granollers, el central va disputar 30 partits, va marcar 85 gols i va repartir 124 assistències, situant-se entre els tres millors assistents de la Lliga. La seva actuació destacada també el va portar a ser nominat com a MVP del mes de novembre.
Amb aquest fitxatge, el conjunt dirigit per Antonio Rama reforça la seva primera línia amb un jugador de gran talent i projecció. El retorn de Reguart suposa una incorporació estratègica dins del projecte esportiu del club per a les pròximes temporades.
Bruno Reguart s’ha mostrat molt satisfet amb la seva tornada al club: "Estic molt content de tornar al Palau, a un lloc en el que em vaig sentir com a casa des del primer dia. Afronto aquesta nova etapa a Granollers amb molta il·lusió i amb moltes ganes de treballar dur per ajudar el club a aconseguir molts èxits. Estic desitjant gaudir de l’afició, de l’Infern i de competir defensant aquesta samarreta. Ens veiem aviat!"
Amb aquest moviment, el Fraikin BM Granollers continua consolidant una plantilla competitiva i amb futur, apostant per jugadors joves amb experiència i qualitat contrastada.