fbpx

fes-te-patrocinadorEl Club Balonmano Granollers (BMG) és un referent històric de l'handbol espanyol. El primer equip del club està present des de 1944 a la màxima categoria de la competició estatal, i compta amb un brillant palmarès nacional i internacional.

El Club Balonmano Granollers té el millor planter d'Espanya a causa de la tasca generosa i eficaç de l'escola esportiva. Actualment, té en competició més de 30 equips d'handbol, des de la categoria prebenjamí fins a la de veterans, tant masculins com femenins.

El nostre programa Club d'Empreses ofereix la possibilitat d'associar els valors comunicatius del BMG a la imatge de la seva empresa. Adaptem la nostra oferta a les prioritats i interessos del patrocinador, i treballem conjuntament des del primer moment per a satisfer al màxims les seves expectatives.

Banner InferiorcatCAT