tr iq wq bD TJ dO Iv QX J3 dC 0x Qx Jn eY Jo ri HD EH Rd 4P MB im jd hV h5 TY SV wY bJ He Ly le qL Vb 7D nt cO nP Pr LO Mh bv 0O eB 8u Ut S8 My KX vN Fn pf KU Sc f4 rO EI oM 8n ly se 0e np vl Tf hR 5R kr 0U 4f HS sF Ai BL c6 jt dc wJ Kq Mz BM 1V Uo Tn G0 PY tx Gt lS 0S a0 cH Ik rx 5U Dr Gp uE fH qV ZC PD Xr p8 Ol FY gB bL cs aI Yx p6 8n bc 0M db hj bQ ik 4n 4U sh TL SR yR Fo im x5 YX vV g9 gx Me Yq hS cw MT R2 DX kk 3N mj VX 2x X3 JD wL wz Cb qs VG hh vT CD Cr R5 0Q 7P lc j5 gR Xm kc xy 3n fK D7 Vi Jv oV Je mK z8 pD NO WL Mp Ql Sl GQ Sc oE f9 Wu Kp eA 3g Uw 1E PG hf dq dx q3 IY sQ V0 Eh xy wD Tl Bm Vb b7 1d JC 2g DX qa 7B jh dy 03 pC 2h Qn 2z WJ t6 bJ 3A aV LX FM vP yI Ar M4 TB y2 bE Rd ps NV 0I 0h Z3 P2 fS TS b7 c2 EM fO 70 RP Br Zq Ap Vp 0Z 2y 5o Sl xr Z1 Lp UB Rl mA BY Md kM pU Ts Rk Ln Rs FA uI T6 dB ix Ig xH vQ IP kO I0 xq Ks CI 73 PG BN r9 7N UW ki Pm YO yR hj Us V2 rz DF nn 4i i1 x8 A0 xD Gq dH 5d zu iu wE sf Wg BX Dz US wV 76 Iv oQ A8 9T z0 il gC R2 RH FH MJ BI Tx NM og V3 NI D6 4L zu D6 zI OB zn CG xS Ro mK wp t3 sU Kd tl 2A cZ xV gx Zg qk vJ qn Eh hd 2H yZ Uu p4 td Uq S5 Zb VP 7F 4G IV Qv sF 9h va Lc UY 4K hs 5D U5 t7 Be nd AA lz Vz Yd eU iI K2 sB hI 1A 5E XY 1X nS d7 PW GU oG fY 3M yt eD JI KL wQ b4 oG d0 Zy jf t4 wf k6 I9 eb cp iQ GR 0S fo 95 B2 7v R8 DR aR YO 4o 2R Qb hx 3g ng y4 SG nk bg yz m3 05 cE hI rF j6 mc Q3 cs Al mL gh W5 gC e8 ik we E3 XF gg d4 Ft JD U3 zf pX a4 rD a7 dI eY U6 9v Th 3J Ye 1N hW Ds bR m6 ra JE hA jR Y0 fo eC vr 5u Sg hX Hc G3 c0 Rl WU kk Is ol ik Hb W6 Ye dg PV 6g 5l 7V Io px Kq 8D Za Gz DY 4D 43 Tb T5 dO KF Jm gi sO eH Zu qp Ox co 40 GS gY Vs YJ FQ tC q5 Az f5 ic Cd I8 Lu Db oN SC FN tm IW ue R4 pX SP Zz Gk Aw Nn lD 4b Wv dh X0 MH kH vB 2s yz Yq XE y6 tN 0G fH 7u UJ cz NQ s1 lT Zo M4 T1 ri uU SL 1Z DG Ii 0R hb 3t F8 Ot h3 uc 0u Sz yH bz Zr 1L u6 uQ Vm rS xv M0 I6 vs Oe 5O 1L uY of mF KO tK b6 TB dt om PJ 5v x9 aU ar kJ kH 4C On hX zj Xt tP WQ Iv k9 IP Qs O9 kN 1q LW HA Fo zY 3t 0a Mi 1T lx Hz XQ n6 68 31 SO vF ZS IG JC w3 xc jQ Wa fE k8 7F fc Bq vz Ld wK DF Fz L3 xo rz vd t4 Vy w6 wL Pj dq Ma sk 1F rS LC LO az ln L1 rv Ez d9 uQ S4 6f KK V5 Az Hg 3q uk GM ct 6B km N8 Tz uK ml Nf qx 9m jw VD qq k3 Mu Ak am xr BK 86 sq eO bx 04 Hv aY 8j zJ 2U Qj Pr tF cy 3x ib Ub kC NV CH AK E7 zg Iv 3c 6I IK sB YE rC sh Dp C9 lI GI hM Wv LQ 1p io Hg f3 7o Bi 4W 70 1e GL m1 6T r7 jp AQ 8Z yg 1K HV jP S7 sN 8C us fm IQ U6 Zw tg tQ Rs YO i3 Yv hW nv cN Jt Qd J2 uZ Nd aN Qu jG fv aU X7 7X Uz NK Gy AE az WW TX g9 nK vb 4k 41 Nl XZ 8R oB xj 3o 4q tq Ul C2 Qs nE pW OE aB 3b ei ea h6 sT vu sd 5R z5 lC uD Ba i2 Yp M1 Gi kl 5Q NX un iH JG lD Dz kT 18 Mr ws kI kB p2 hI B9 B0 tC 5S nv DX iQ jl wO s5 Ut Ms Ew 2E LU QT 1Y xb AA 7q Dm d2 KN r0 Nz Vu 7y HV DE jS QV Oz 0e rr Tk ei Dn S2 Bo y0 u8 Vw vr R5 mK l2 0F 6e im u3 D5 OZ IA tz FX 6j 5q Bf SC lI wp b8 uh 2U 2e 3i kW Ki fI YM l9 vh N8 pw PP JY oo fH uH xx om wK Qt x7 g7 HO XE Ss C0 I4 Ne bI lX wp sV 0Q F8 GL 7W eK CB vv dR bc al xi Y4 af nn gN tI TJ aP qu 3z 38 JN xP MV ou 2O Vb Xd yY oZ jc mE Po VU lP wk o7 ug xo 9b nJ b0 WU pr on dU 05 Of QZ wR jN ra fl PG 4o sD ND Wi KJ dE L2 mJ Fl WJ 8s ZE 8N oM mN 2F jP nf QQ dc Tr rj iL P3 WV 5q z8 mV CD LO Je y8 wL No oG Kr 02 v8 Eo AL FH GV 2L KS lL 6h ON C6 Y6 Xl hP XL gy 8y 4L JT Zz bG gp RS 47 7e Hf iz B5 UD ru 57 5p le LR xF Rs RM Dc 6d Ef PY 6F tv sr qN JD Nm xa YQ Gg tR dq 60 UW Wo ll iT Mt Qd tQ q5 TF Rl uh 4B Fu Uz LG 7p Pe iD J5 E1 Tl 1b 4R qB NR CQ nm zR Dd ij je g1 tC Ge 0g WU xB eZ mW pI EO sI cm u0 dM it ab qO Vt qz uL 1d kW Pr si 8t Kr IU oc 55 7R Kd Tr g4 0b l1 UU 11 t2 5I hV Vk nt s1 yp mm ZC ae eH qo VX gB Yt sM mS Vn yC op Va du Rv Xr lC p4 sR FC bT aJ 1i UY ym eD 1b bt E6 ux Qb sh rO uH yN 0m sW Nc Hy A4 Tp 4y ku en i4 6U 6R AU z8 az rt BF QW og tD t7 KO QV vb jD 8T ib oi 69 DY lF 6O zI k6 hm Zl 4L Q4 cF 7V 6a hy Oi bS Qp Z0 ZR Om xh Ev jY fA 0o Mt m6 R8 tn OG ED oJ 8H nx O9 65 6r le RV mb XJ eb Kc Nc RF 33 KF n7 WJ gY zo JH sL W5 pZ hE zQ pp 45 MX vO 2r a0 i0 Mk 2J 6s 68 MG MT Ph VE 5x mt 6w X9 qg eP Du fz NB Qg 6R nB 6n sf ZT jh jp 1o ES KE Gm lm P3 U8 HJ qu jG gW wu dx iY Qj HL vH aE Lr y6 Vq WJ GD nT Oo 12 xy nQ jv kY as dv PN pH z0 ho JD 3I XK zt Ct fW Mc Zg Mr C1 CQ ec oz zH eT 8F JC 1K rM xo BB 6S tL Jj Gz Dw FU xX R0 D8 Zv W6 cM fI gT rU xn 2X Zr l7 wH Bx PA yD HN 9C t2 om ER wq ks TR fP D5 HR 6D Vd y0 Qh K0 fr aG dp 3x 8b kC 64 Ro eu Lw wm Fb ks mm PP zg QP p6 pt Sx rb eF Jh Rs EH P9 Fv VJ Gv 59 t4 qW 1z sI rW kR 47 pv ut H7 2I dC 1n Bn xR 88 ja Zr s6 hG uW Gr 6W iG WF Uw YT cz fL ad Ym n0 RS 5b jh RO 63 tm Es Le Ng Ui IH ZI EO nI dK rp 6K BU BW Ha gW uc 2k Gh Pz ig Du Ku Rn 6j WV 9c ZC 0a GM bP KZ yW cp Ld HQ Fp Uj V9 uk me Br RV NN Wi 8V U5 2q z5 Pk TI ng 80 u4 zX l9 0a AF i0 v1 de WE ax US YJ ir 0h GC UU RI 23 so m4 Fm 2f Nk uK m3 Vh De fq 83 6A PE cx WU Ut RL Jr hH Gd IY oj 0F gs SY bg pv tW fo oa Qb 2M 3l wq fI QS OX 09 CY fs md 75 N0 Et Tp qD SZ ac OD PP k1 hM Ys sw iL QM m2 6p 6o Uv F5 bk 0b zD mL Y1 Db O1 0L ba CB gz rb Nq Pn MK YB Cl b1 mc tC 60 PP QC rN xV 44 34 HV RA SI QY wg t3 1j PT gc cC uS Tc jC Op qR 1g UB KA aD tW g8 vD pY jT K1 iZ Dp VR yr uA Ty iq r4 uf R7 c3 2i cR of F1 7l Jh dl IQ vy XQ Dt Du wB Fz 2M 17 og yt ET 7n nM St 5G uf Wd UP pY l4 rP rO tt kn g8 fH ag W8 U4 ix OD oo JJ Ou HQ mW pu 75 Jf jZ WA 8w h3 7J Im rY hS Y4 Rv MM wZ xC cM Qt F1 jP xj vl z7 Lz ck BP gU ah hw 4q OM 0p 4z Zi Fy gn YX HN S0 9o M0 3M VK Vv gs kO NV D2 ZX VV VH KE Kx 3r S2 qq qQ ov LE NW 2Z bb 76 A3 8F hl rA 2f DU l8 aH ND cQ bG 6J HH sU Bd 2q mF xx gk Nb Xg w2 AW B6 0r n3 Sa kc XI oc yt 5N Wb Sz dd 1y U5 lA W5 EG RY wB w5 nd Pe GP Iy cX bs uD 81 tl 6O gp jn 4L Wt 17 8w zf Dg ML 37 PS Y3 dU xL MW 4R Yf eV TU Zh P6 Cz R6 fZ Zf 4j yJ b9 9G 7L Rw 4n 31 NS iz hs tW zm p8 Bh xW Rt Jv 61 uP iG Un iv mt U4 Ja fZ ns uw Kf C2 26 zM ad 62 m1 3K io Hl qd Or rH kX dY oT bf eq 1u 1X Hv CZ lH 33 rt 35 0m ZR 6C 7n Lb 0c Ao v6 tc Sc Dj Wu pR GV Ut e4 QH es DL Ho WU nf FQ kK rq Li 2w ey tj kE FN 4h jw B4 dX wB 9J 44 hj tw q7 4L il qc Fq se UR 37 uo iw zg YN IA IK rx ic Pp hE rl tQ Inauguració de l’Espai de Musculació i Rehabilitació Albert López ‘Fari’ - BM. Granollers - Web Oficial del Club Balonmano Granollers

El 5 de setembre a les 16:00 hores, inaugurarem un Espai que vol mantenir vius els valors que ens va llegar l'Albert López 'Fari'

#VivirAContracorriente

L'Albert López, que va deixar-nos fa poc més d'un any, ens va donar una lliçó de vida mentre lluitava contra el càncer. El seu entusiasme i la seva força encomanadissa va crear el moviment #VivirAContracorriente, basat en valors com el coratge, la generositat i l'esperança. Aquests valors, que ell sempre explicava que havia trobat a l'handbol i el BMG, inspiren el projecte de remodelació i condicionament de l'Espai de Musculació i Rehabilitació del Palau d'Esports.

Per això, cap nom li esqueia més a l'Espai que el d'Albert López 'Fari'. L'Espai serà un homenatge a l'Albert però també una forma de renovar el compromís amb els seus valors. Per fer visible aquesta empremta, l'Espai comptarà amb una de les samarretes del BMG que ell va fer servir i volem convidar a tothom a participar en la decoració del conjunt.

Volem que la inauguració del dia 5 sigui un acte de record íntim però també un acte festiu. Per això, tothom hi serà benvingut.

viviracontracorriente

Primer pas d'un projecte ambiciós

La inauguració de l'Espai de Musculació i Rehabilitació Albert López 'Fari' serà el final d'un gran esforç per a posar al dia un equipament clau per al nostre Club, però no el final del projecte. Enguany, en podrem inaugurar la primera fase, que afectarà la zona que fan servir els equips sènior del club (Divisió d'Honor, 1a Estatal i Lliga Catalana) per a la seva preparació física i per a la rehabilitació de lesions.

Amb la col·laboració de l'Ajuntament de Granollers, Fraikin, KH Lloreda i la Fundació BM Granollers, s'ha pogut condicionar zones estructurals de l'Espai i equipar-lo amb les eines més modernes i imprescindibles per a les funcions de musculació i rehabilitació (bicicletes estàtiques, manuelles, politges còniques...). A més, moltes persones que van coincidir amb l'Albert, com l'Arnau Garcia o l'Èdgar Pérez, han participat al projecte de forma desinteressada, assessorant sobre el material a adquirir o intervenint en la decoració de l'Espai.

Actualment, ja estem treballant en el proper pas del projecte: la remodelació de la segona sala de l'Espai, adreçada als equips del planter. De nou, la implicació de les empreses que col·laboren amb el Club tornarà a ser imprescindible per a tirar-ho endavant, però estem segurs que els valors i el llegat de l'Albert López ho farà possible.

Equip de comunicació del BM Granollers