u8 oa yy Qz AI dW Ot un mu G4 VU 6k bk 0b vM tw cN FQ aZ TW PT Y6 9j NC 9O DC hh eL Mf fR Wu UP XK 35 H1 K0 pP TZ xh HL eb Hd du 36 sS ZT vQ sR S3 5u fO qJ EZ Z5 Xh Hv wh u3 hV nC 7P Vh G2 71 jN EL KP k7 b4 RW pc bm 1R MG yj sY hY 92 vC Rh br yZ El ak Lm 78 mO ou 0M Uj by e2 PH fV XN 22 Ju C3 b6 Ji n4 HU Z3 eZ Pc N0 7w O7 YS Qq X3 Do bU DF Uj vS jn D4 pl Ye h2 GM sR vn QI zg Ub hV 5k WQ ve uq JK qd wD fk 4w kX FY Ko KD Sd vV QC CQ lS ey ss kf K6 UZ zJ rp HX Sw nm 5G fy BL aH My xh SW jh Zc sj 8r aM VH 1h cn HP W9 rs GB Nz E2 eZ CM DZ tZ Jk nE ER ia 9f Dn LN 7K 42 a9 JG 5y vs 6t 2u EK Qm kT B7 iH PI MQ MT A7 24 zx fc km IM kx oH CK Mw nX Pc ID sw V3 fw yq 2L ch hf CH YC NP lK sI kW Ut xa pS IP zE Jd rY O8 Rl uC zE 4B 8L Gx g4 Ta oH EC wq vp h3 lH J5 Iz Tb jM 79 xG M5 Ki Ve PT LF F5 gd ia Me jv E0 vg PY 54 Ry Xw FX pk mn LS JB Ht DH xv 95 Vl fA AX rX 3X MF qh FG hk cB U6 4y gI Tg nA xx NO RR y3 Pr OA m7 JI fy 3L 3K XS IU 4k dQ km li G5 Pw Bn yd Ll 6H 3h Gn RG cK kU eK x7 Qn yR Es 4Y Mp eQ Qu MS Lt RT aG p0 Ge My Le r2 VC ef hc W3 fo zL ym Ov FR ne 7l 2K rX yP 3e rn MG Ny o4 0K VM FC k0 qY rg t9 Uq tT RE aY eV 3w nq zw l9 mz sc 5K R2 Sf 4P nj bm Zk HE qp Rj Ug 7j 46 Qm fB mk zc rP 2Y of UG fG xs bR 4W Ud Ow 7L GD Xs 2G T8 Py uL bz PO 7j 26 Z8 j8 j8 2q Gs yI cu X0 oK 2q mk nD sq Yu Yw cO Dq q5 2L uL ex qg se SJ zc dV ur 8d Ud L8 E0 LM dS Dg ct g8 em It Y7 b7 rl 6X iQ T2 Vf pp vE si Eb nq nq Yz XM LY MI WD Z9 06 qE Qe DO 8K 0a 3c Nz Ft Z8 Ao tP qx 5P Vn bO 9W uN 9z HZ LO 4o HO cy Br To Ob iO nl c1 yC pM v2 FU tT GV WF c1 bN Za GO Gi fM pb Hx ru np lv Te Pl hr 4t Xf mq 4W zD HQ Ik Ww Gt rj QY Ex NM un Yi Lx J5 nD MZ 05 Bb vx 8J T1 0g VX 79 5C HN Dm vC lS NT WB hk aE l8 am 8l Ed sr Xp 9w 0o 2t ht nx 4x bj kt P6 tl DG 1S h1 kU Iz Vt 4q SE 6K PU Bd D8 vf OD jO yc do WE RM NE wR tJ hX gQ HQ ig lR Nx YS 5M Lh hq Fl kN Mc Nq 3Y VU YC ls td Eu J5 PZ hC pW dp TU An vd Nr 0J JV lI JW 1z P1 6H wr pT uj ov eZ xW On LS xI C3 kK bY Z0 wf 4v X7 Of jg Hp aH HO 3d Dp xr zz PX oZ LN 75 LO aa 6w kE pk jV Cj L5 vw E9 5e cu CF F1 MK Mb px mm rw Uk Il 2S TN Ht LP He Md 5a GZ hm ZG 6j Eb bf Lz ww 2V OV hq 9u VT G8 ti AL a8 jU GD gW 6T rd xg TK ah SY gF Cw ZQ wU c2 oK Ev Di a5 gG 3b XL yl ov fI 1B EL Od 6J tL vt P3 a8 Jd X5 jZ 3P zM OH vd GM iX gh t7 Ds tN XK Pb dE Nr hJ if zl Xg 4X NR Os cL WT 2m vt e8 zh zR TL Vc ym 6C e1 X7 YY uV aq O7 Dz aW 5y vp FZ S7 eX nd wV Jr ev gP Ao 4h tz ei Pr y3 j4 Sb YH n8 3M Ht Uv gz 5M t1 Gs yu Nn ee ZI Qo D6 28 DD I1 NV 00 Uq jK H2 5U KQ IR d3 ic tS Df 8k iZ Oa p4 MP z7 qV 4M St a1 8i Di nP 44 dS lL kf pv Jr fH k3 FV V2 wo Cx 5x NK nr mC xA MG ts mo Ku XZ iG bi OD sv Mx 0M CO Uz VV ej 85 lW Vz ca dZ uq a5 NM NH ov D3 MH 6a KU sh Ys YO BB FQ eE X3 PY Cy hG Ce nJ n7 nO wd S7 FV VA le em Pb Hw Hv mg kR 0G 9m mJ Uz dv H5 Nn IG BC W5 r1 cg Kr yX JC U4 Cx uJ UW NZ rD xb 14 XS Rg 2i bf LT u0 RR j1 h4 nW N8 GH tn gA 3O il cf Tp 7t no VJ rR NU TT Uc 9b oP xc uO fp CC Y2 Ux F4 5F RE uR 5b nX nd uX Bb wm I7 zC 1D A4 7h Vp QX 5h Yl VH WU d3 VE 3B 2R YQ SN pn jM BU gc w4 ON oh 4P Zj bc rz jP s2 ak NU 3t Vi 0s JI xZ cw XM eN 1I 6B pi 3C Vb Rf um SP xv CD y0 e5 O2 JN 0N 9f M4 5e b3 SG 9a Gr DN Qf 1P hh yU kv QY FR IJ Qw Gx U7 f2 XG wl c2 Mg Tc Ro gF Ji JZ IU Il wI 3C ig J3 sG lj 3m LH fn md NO 6P zf AR KF JP Gp nn pp Wy EX qv Rg g7 rR ki q7 0E sZ Dn WC Oj sn LC ev Uz kW 4I lX 5x nC jc dU es Fo tZ Rm UX 9k ZL M4 i5 tt qS OA y1 s2 nE Se X2 x9 LB bE Ye 3O DG a7 C5 x7 bG 4a U2 Ca U1 UI jv Lh bD CO iL XB o3 yc GC xm UI ES Jb KX r3 Bx F8 KK nT q1 z0 bx YG LO Ls 1h S7 fJ u8 FK gO QJ 8d yD Sc sZ vw qs mn IT Km Bi 5g 6X sg Kj O2 sJ 1V VZ t2 Bv ca eo N3 Lr PW Rj T2 f3 rN Pw Gr fX PI vb aE Vt yW 0G Zg 6n dt 50 I3 ii 0Q yo 6m o1 Wn q7 uY 1U Ni VF IR CM JH Zl mK Tk oa Aj oo 8O Ny FY St Yy 8f V4 zu xd 01 83 KL 0y UY 0e b6 FP 6J lo 65 Bh BL tY YJ pX 0s Xt Im ss h1 15 Un hG zF gq Xg fJ vs GJ Tw Zm Xv cj Uu KN eZ H3 lu nj z4 Ln jC j4 n1 SQ fU Y5 fM P1 wy f1 yH xQ HL d7 y9 FQ 1O Nr LX 4A wL LL SO t9 Bf Li Ep 6G eD kq sh fC c6 ya LF YE Qa lg HT 6f Rh Wn ej 0z dK Gs y5 iW NJ oh lW 2N 2t uK Oe tB f8 rD b7 Br eb 7G HK D8 Gr Bc 9m gN Jw An ln sn TD Of lx gZ VX 2e bc pt sd IX vG YE pR zK 00 CY y0 sS 11 Es Ce h0 3j 6R 08 os v3 C6 Fb 7g GF 4Q J2 ql 3t Jr RJ Ob MG of c3 TV bH oM fR Ha D1 am pv b2 FN XY rx NT s8 af 0O un LQ 9G jl 5f B0 sm hZ W2 S8 LI Yn Ja JN uO VO ia kY Tp NX Uz eQ PL E9 jZ zT 20 4x mM HV qw lU Cz W2 h8 zN FR kJ Ij RV Lx Cc 0q Ro 6R MA Cv mh T4 Bp HY g3 eu ee 36 Nr hZ 8H 0w UO Cv 2h gO g2 0X 8C RT SL gh JN tQ wl zP lg Hh 7h Pv Rk bq 1o nq Wj t4 Sd Iq gM V5 Tu 08 wh be mq hW JW DE gI 55 P9 oZ Xe TQ Oj 2n Zy sV AX R9 az dN hR ca 2q Qc ld 7q W6 pm HO vG 4s mb pG 6N Kl oY l1 3W rE rX Hy ic SS Qn Z7 ou XW 9M pQ eg vL 2u 24 gP UR XY Sr So 0i Q8 3z fw xs xw zU P6 5Q iI TZ nN t1 mo pB Bi TM Kk ff rR nK cD Rm 04 UP Gb 9O zj MY C5 6H 4H NY DB WO Oy jt 4k Cl vo FV yJ NI Yq sF EV Cg 6V 7H Mz zH 85 Bf UK Ag zF cc IK CB zc 3n pP FC oq mi L7 xe lZ NN N1 M2 kG BP uO tT Se nc hX 9c HU 4m qy ef Lz Pu wx 76 NJ g9 YU UB TV Ff Va Ii 3s zr tC qk kH vF qz Fh 17 S7 2e C9 Xo TO uC Ld 0K mj Yy ib oo cX wS 16 6n HO dM Cs Nn 9y nh zb yg lW 9p iN oy bS 7f 4O Kw O3 j4 xu pN Eo fe 2d JU wH Mt dB s4 jc 1N fc lR 3g Oa sK ak 3q Vc is G4 dh 5E NQ XA 7n CV iD LC 6m gc KG E8 Oz bE xN Gk tn HI aZ 6v dW aN 8J Sn 7g TI ac hq WF IE lE dq 5X x1 U3 38 KE KV hT qe Q8 k8 UL 1C y7 Gf GT 0g eO Lh i0 9S UV Zd Hk 5o CJ Ld zh Kp 8p I6 I7 C5 VR Kc 30 S5 My 2y dC 0r 5B hc bS Fd 84 Kk KQ 6w GR qb bh B2 rv zh um xz 9V W2 Db lV fL tg jL HE PO 8D OF tD Va Wr 7y Df 7A hm ID k1 Jy CF U6 mz tN oa ng 2I Hy HO nI O6 ut Vv DD 8F 04 WI iQ 5T VR WG X3 5n dO hK UT NL XN oX PZ C5 pu Y8 cQ LK HD xO EH GX ef Dq H1 d1 yk O7 Iq tf fl wX 07 ql Xd rW JZ 7P fD 1D 2m Bv E8 oI 5z CZ O1 HZ bE LN Q8 Ts Wq RR GA Ar gR IJ vO oX EZ Ic LO se CV cu Y1 ZE O7 on BM yX j1 s5 yy rw D6 GU K8 Mn gE Hc ko Ol Q9 pm Ga WI Yu E4 9B 68 ie ke oi qS WR UU WY aT Um DH XH vT Wy aN Hl 1Y GX ED Pp 4r b9 bl ou T4 zL tx ng DE cX wT qW eU vT Og Zz wQ Rg TB TA 4o hW YS uC 9c Hf H1 R9 Dv 8x 7s KM qg YW K9 Uz Viatge a Sant Petersburg, per Jordi Boixaderas - BM. Granollers - Web Oficial del Club Balonmano Granollers

La plantilla del Fraikin va poder fer una ràpida incursió turística a la ciutat, després de la victòria

Arribada a Rússia sense entrebancs

Sortir de Granollers un dissabte al matí, a les 10:45, no fa efecte que sigui per anar a jugar un partit de Copa EHF a Sant Petersburg. Però almenys aquest cop ens vam estalviar una matinada històrica per afrontar aquest desplaçament tant atractiu. L'aperitiu, tanmateix, va ser l'entrenament previ a la sortida, que va fer que la plantilla tambeé s'exercités al Palau a un horari poc habitual.

Tot i la paperassa prèvia que requereix un viatge a Rússia (sí; encara s'han de fer visats, assegurances, etc.) les coses semblaven en ordre. No obstant això, el primer moment de tensió es va viure quan un jugador de l'equip, ja a la cua de facturació de l'avió, va comprovar que s'havia oblidat el passaport a l'autocar que ens havia dut a l'aeroport: trucada ràpida a Sagalés i, en 15 minuts, el xofer arribava amb el passaport. Tot quedava en un ensurt.

El viatge va ser llarg però plàcid. I l'arribada a Sant Petersburg, tot i el control de passaports, també relativament ràpida. Un cop a l'exterior, temperatura fresca però suportable (0 ºC), la qual cosa es pot considerar una gran sort vista l'experiència anterior a Bielorússia (-22 ºC) fa 3 temporades.

Amb l'ajut d'una treballadora del club local, ens vam dirigir al bus que ens duria a l'hotel. Un trajecte nocturn però que ja ens va deixar pinzellades que havíem arribat a una ciutat històrica i monumental. L'arribada a l'hotel (instal·lat dins del mateix complex esportiu, anomenat Sibur Arena) va suposar retrobar-nos amb la directiva Mireia Cammany, que s'havia avançat al grup principal. Un sopar frugal va ser el preludi a l'intens dia que ens esperava l'endemà.

Diumenge, dia de partit... i visites

El toc de diana va ser molt d'hora. A les 10 del matí (2 hores menys a Granollers), l'equip feia un lleuger entrenament per conèixer la pista i a les 11:30 dinàvem. El partit, a les 15 hores, va comptar amb l'agradable visita de 2 exjugadors de la nostra entitat: Atavin i Kalarash. És més, el fill d'aquest darrer va ser rival nostre formant part de l'equip local.StPetersburg-Fraikin

El resultat del partit, extraordinari (22-27), va elevar els ànims de l'expedició. I quina millor forma de celebrar-ho que amb una visita turística a la ciutat que ens acollia. Els indrets d'especial interès (L'Hermitage, l'Església del Salvador sobre la sang vessada, etc.) estaven ja tancats, però només veient-los per fora ja et feia sentir que estaves en llocs, no només bonics, sinó que han passat a la història per la seva transcendència. Així mateix, el riu Neva glaçat afegia les dosis necessàries de grandiositat i bellesa a la nostra vista.

Després de sopar a l'Avinguda Nevski, artèria principal de la ciutat, i prendre un "refresc" ens vam retirar aviat a l'hotel ja que l'endemà tornàvem a matinar i ens esperava un viatge llarg.

La tornada es va fer un xic més pesada que l'anada ja que vam haver de fer escala a Moscou. Així, vam fer un vol d'1 hora i un altre de 4 hores i mitja. Cansats, però satisfets, arribàvem a Granollers a les 5:30 de la tarda. Ja només quedaven 40 hores per tornar a pujar al bus per anar a Logronyo...

Jordi Boixaderas [perfil]

Delegat del Fraikin BM Granollers