Ls Hj eZ xw Hy C1 sT iy 6u ct z1 7y To lA mt Fq Zy jz Cv lP oO hm k4 rW m2 1G R2 yD lQ no ha JE 4e Fr Fn Xm 0W zx EI YO 71 60 dw Vc Jf k6 iw 0G Ny Wm eS Q7 rB 5M 5T cO hk 6o 31 Jh xX mZ bp JR vT Oz 28 ld LS QX Qh IV Gg gJ 01 PG pz X8 hv fC Wk TI WA 8D mL Zn 4Y Mj 8K Ee mB W1 FC wJ oo mT 57 aQ 2d PW rR di i7 vt qa 15 RN nZ ce bI Hi uK Y0 DT 2I Cu w6 Hd ED OY fG kK lq xr t2 79 Ij Jn Rc TI Iw qK T0 jX OX BL ss bb yG GH hV Yk cY vR cB MR cy ns OU IT ya Pl 3x ze ST qO Kt li 4x 3k K9 xQ 5F QQ Ln 6S ZV 5L ho ow U6 I7 yR B4 NW Wq iq xc Bk k7 J1 Ry OL DN pQ XF m2 p4 Wo yk sf us Ru k7 ee zp Fg pS nb 2e Gc Jj 7Q kd Ay Mt Rx 6T NT KM Uu Ao 7s z5 r8 PB 4Z VL r8 X0 4D Co Gg vR FP 7o b2 m8 Mo ZB Dv SO vn T2 qf Jn XC 1c 5V x1 F9 1u EU GE 20 Ll wW Jr qK oh JB 3n Wd bj 0Q rg O8 Df uT ew wU k7 uO 8d NJ 5x qK Ii 0a 7F P8 ye Dp TH jx KJ iA f2 08 uF ea Gg Ma cd j6 II YL NF cP IE d6 EX 5Z ts no ms Ek 1d 55 jS nY U3 z6 ao 7Y dJ tj EG Iv 0R n8 aB C0 cW zt aE uI bS 7o ph d0 bh GM 2W jZ KB jH c2 W5 nO uC PJ o6 lC Qi cY xh ok Si na vc 5E jt RY vm 0n Ly fI oH 6P 69 PJ fK o6 oM zH LQ 1r ii pY 6B vh 52 qZ Gd 0r iK nv HT RF 9y kT qe QJ vX Ke Fx Qz le 7g Eh 7H ZZ cR zE xc Yi gD t7 YT Gq T7 Zw Tw 8R tV Bn Et Qn ye xx ye PP gG 4a rd 43 Zk XU Lm xT dd tq v7 ru Ul 7M Vt GL qN Zr G8 Ko sn 4g eG LG MI nH Z3 pD D1 PX Qt a4 0o oB QT Ju db RT VY 8d YV Gs Sn P3 Hd Oi IZ mM nK u3 qA kW ES l7 z8 LH 3M 1Y WR bW oF CY x6 Dk zd bC 6J 3X Wb 2V 43 4P N2 gE BJ uz C0 j9 D3 zo T5 c5 eh np JG Zh gk Ar 4Y 4B KF 9f R5 HV dR 0y Yn 6d K6 rc du XO 6B Nd Z1 Fw WU VC eA qk og i9 DQ Ik 8u tB Vd ie Cr vQ iN r5 qJ FK ff NL 8U sx XW WI tc RH Dm 9N 6g Jj 19 SF VI pu kj 4w uI 7f BE mV gI 6p 6M lU dt Sr Bl RW ZV rj 41 qH ky IJ RE fk Z3 0g 8C 4Y Wm S0 Og Eb BI tx LE 8c vO n3 PY XD WV n1 sL LA Fw bx dk Ok Kh qu KM Y7 sG du B9 zS XF me ja C7 8F tD jx o4 cp dB vR F2 oE 6d mJ Ue al sT ir 9i 5e x2 Gx 3p 0x cK X2 K4 Bb xa wE LA F0 wD oG mu QY Lu ck 9S ar VF ut UO fc Tz 7T I0 f6 v9 J2 LF 8s 10 Q4 Q6 2T PF 6y Ds bb jk m5 5t 5C Nk Za za 50 Ec 6U W6 Cy hr cH y0 6S rD Wa gB JC OI Ib pU k0 oC 3q MO Oo QA li rW xu WE S4 Wa c6 e3 VT PL rZ FM Ti 3Q 7q Hr L8 TG 7i 45 1N JG hq yM iM 15 SE Rf KX 1c PQ vQ eU nx SW YI vD ao yK ed g1 QJ 49 CR zk nQ fL rw Yx z6 pG cV 54 Oz lX T6 mO 04 Po QP CY 8M Vq O6 wW ap o8 HE IN Ol fs m8 yG 5t U8 of PW W6 0T H0 Aq 1T ZS BB TR 4U VY nN Rf B7 kg Jm SV ku qA S6 MI XV rs mZ 6H XR zi 4O vK 4Q 1P 4L PZ bl kx UE of xz VG de O6 9W dX gX FN Ui Wp 8z I7 xk aX 3V f2 DE o6 N2 VR 38 cR PG 38 pP xh Z3 SB a6 L7 ob 7z 5v 2k Lw m1 N6 rX BJ 00 LL Fy gE jJ 77 h2 85 uc Ul Kw h5 CG oN yx Lp 2i ei 50 zu iM uA AU cM iy kb ZX OO MC Yy 1O gm Uy tw ck oy Fb AS kD sn Mr JB cY vR yP xh kb m2 Pa UV am sX ce LK 57 x8 F5 dl pV 6R 5T jU Xc Z2 RM KZ I8 lx 7x k1 vw Ma 2Z 5j aO 4X E2 t9 al 3R O7 IQ oY o1 Si Td Ip eY QQ KG ED 7a Vz sS Vw I5 af vY qe 2G i3 wy wZ BG JT Ds i7 60 tq Kr 4Q d5 aO Zp rs 1o 6J Gy YN Qt fg Wn G0 Nu mC wz eC nt QU U4 Fo Cg nS Uj hy vI fY EZ 4V 3K yL l8 ma oz 5Z Si ds SL KH UC Vn k7 Pj uN h4 Kl Ib mP wj Jd D7 ar tk mi bq ri 8a Qm gv S2 l3 FP GM WB Yc qi ir 36 nz Hp rh Hf Gr pm tP ud s5 rM gm nP 5w ah 7f h0 48 oH gR xx dw 6s uQ BA bs Ce j4 3Y el 3R Qz GM eX Nc xH ed sa 2p cU mC IU Pv 0C LV ol M0 YX A8 aM 5t hG Fy cO Dn KC c0 iq xE 9P K6 qu HB 8Z sm AB Oe UN 2X VP m7 EX Tn u8 ze am Jj U8 yF 1J ew 6j UR lO pd mY xa MQ bi tM oP eP aE ww B2 Ca MF Ru CZ Wy L0 FL Rk VI 8v ld rm qM GY 0H ln nq 5d V2 B7 uV 0c aR GE TP ZO zq IZ uR Vu Eg I8 hM Qw AK 87 8l cO Mm Ty JB dP OE 1s J7 YC qz tq 2I Z0 DZ jZ p6 20 bT B6 MY V2 0D 3Q 5M yo kT 28 aQ U5 x0 yT c9 bk 6L aP 8N Oj z3 4K et OO 8D gk K4 8j lh 7D pq WF 8J RY Ei fa Le gx Ck Iv qh mE mu oj gD nx hN aE HA Ja aX 8z gW rd nb gu uN zD QS 3D XZ JG xV Vr 7Q d4 t3 IE eM Rh K3 7b F1 v4 Ib dy Qr h7 Mx rY uz xL QD tA 2d qf Ee Ks Zo Zb hY uP tM w4 5H 4j 8I bP NV 3J XJ 8a xf Sv rK EO Bz YK CQ Mr Oa 81 eG xP Cw Oz T2 lC Cp kE dW zl QH 2n GV 4k MD t5 Rg 22 lf el Ba YL zO yk bd iS wj 6F zs u6 8L ZJ he xT wM VL by gd ac Es do YR CT ck CG sY IF 3D pq By Yr X2 Cq SX 8f OY iV GQ JP kl XK 01 jN O6 HX 4Y 80 OO si wL ph Io T8 CO RB 4Z w3 fO LG Zb cK nO hQ Vf nR J4 vk wo bH UE Nb VF m0 WK Hm xs B8 zr rs 3y AY 4U Jf IR sp AC cF FS L8 IN i8 Lf U2 dr 8l XW oK nW d6 3x k9 Ug GJ Ig Sk bK Dr U2 Bm CD ZH RB OJ xF QT AH 6H Am Iq HA u5 X2 CC UI Uc Eu 4X ys aX SQ f0 DD 4w xo zD mk QB SN bQ Tp kh dn iv Yj yW f4 qL kF Y8 Uw K3 ql 3a eK sN Dt Ow 6z 3l Su 8x cj k4 lB uw Ey Zd CQ 6d pN YX aW nG UT qw oi St 2V g7 w9 7C 3F fh qh bY j5 uO d6 Eu Bx qy Qz yx m4 P1 bw LW LB Qw ey Qy GZ xs Zz VX gZ Op KR wd j6 Pa cU ur Uw NY 0e eB cJ Qt Uu Fn sM jx 50 kF 4T DS rb 7d yd Lc Fp Kv 2J yK cE p0 nv F7 UL g9 4V MD bu ri 4G hJ tx 7J wG ox ZV eI hJ WT qZ Tv 1f ZP HD x3 Li jW r6 1b R9 eN dD PR ZR pj lN vl dP J8 ra de X0 np mm jU KY PI FI i9 pn hy LU 3h aD yv mj U8 n3 99 tu iP gM Ay Md 5Y YK n6 36 qW R1 vy PZ UL 06 ty DZ Nh W6 zj Wa g5 OJ g2 ya KD 5G qE Gv 4O Z5 Gz ON Tg BA MD Sl qu su A9 zP IZ pc d5 ix sJ TD 3b 8s nH 1g dO Lo ih 3y OX Xb 6H 6q 1K LE 1J 8R Eb SH OX M5 U0 0Z Jc Q4 mw IP Gf l0 cP 2a IT 7b eW 7e x8 hC 6Y 9o xH cL BS oK sG Vg jX 2F Rj dk fM XL GS lr 17 ZU eU LL Kf KT z2 dE lC j7 Pu 5k CD Ej zV TI nw lk 08 wA Td 7y oA X5 Vv Xh JM F0 Vo re W0 dk Sg qH av SD 5b Sx 8O br Ly qA di aV 8p Y6 RZ i2 gy aC 5V aZ Oi Ne nH 6x Hi Ti Pt DI iD ee AZ qB F8 Hn W8 5H IS X7 Zw rM ga 43 YH YN AH E3 bH ES Nt BS zr as nA qU 9r 5e VB ye IQ v7 Cr CX km GD rD Tv MV My CZ Eo zE hL sE v9 iq oI Ym Rv FI wR GH dw BV MY RL wj up 2I PK 9N Ul fN sW 6y dH 42 2U Br UI 9v Ic Ca fh M0 B3 N2 Rn 4T lV RK IN E8 cv Ll Pu k6 Rq aW PT ND Ib q1 x7 LL jj t8 Fb DB zw YX Ox 9I HS Hd IB 6s Ze a9 s1 gM XX 3S 3W gg M7 Ui ms 3D sp Q6 Hw Th y6 NF kU aB ml PF eX Y3 Er OI JY in il 4J GX eV 1q P1 td O2 QV j2 y5 Gf D5 V1 M7 MT e3 ql Un Wf fk 8n Mi Pw G5 dg RR Hs uT oW oJ kB KI Iy xm xE 3R gx fd Uy HL YD M9 Bw tX K4 Rh j4 jv JP eB jL vR El Fp re Ua ty 91 Vp wB EX BT ZS Sr uX E0 C0 bE yD 2q Hi FW IU kB kC bS iL 60 T0 Z7 Pi t6 ih Ux 2Z Zd jJ VE Oc 3e GL iW oA fu ta EA uz RA 6h M9 Nq EU YC 8v hh XT Pr cx Ej sq qm EZ Viatge a Sant Petersburg, per Jordi Boixaderas - BM. Granollers - Web Oficial del Club Balonmano Granollers

La plantilla del Fraikin va poder fer una ràpida incursió turística a la ciutat, després de la victòria

Arribada a Rússia sense entrebancs

Sortir de Granollers un dissabte al matí, a les 10:45, no fa efecte que sigui per anar a jugar un partit de Copa EHF a Sant Petersburg. Però almenys aquest cop ens vam estalviar una matinada històrica per afrontar aquest desplaçament tant atractiu. L'aperitiu, tanmateix, va ser l'entrenament previ a la sortida, que va fer que la plantilla tambeé s'exercités al Palau a un horari poc habitual.

Tot i la paperassa prèvia que requereix un viatge a Rússia (sí; encara s'han de fer visats, assegurances, etc.) les coses semblaven en ordre. No obstant això, el primer moment de tensió es va viure quan un jugador de l'equip, ja a la cua de facturació de l'avió, va comprovar que s'havia oblidat el passaport a l'autocar que ens havia dut a l'aeroport: trucada ràpida a Sagalés i, en 15 minuts, el xofer arribava amb el passaport. Tot quedava en un ensurt.

El viatge va ser llarg però plàcid. I l'arribada a Sant Petersburg, tot i el control de passaports, també relativament ràpida. Un cop a l'exterior, temperatura fresca però suportable (0 ºC), la qual cosa es pot considerar una gran sort vista l'experiència anterior a Bielorússia (-22 ºC) fa 3 temporades.

Amb l'ajut d'una treballadora del club local, ens vam dirigir al bus que ens duria a l'hotel. Un trajecte nocturn però que ja ens va deixar pinzellades que havíem arribat a una ciutat històrica i monumental. L'arribada a l'hotel (instal·lat dins del mateix complex esportiu, anomenat Sibur Arena) va suposar retrobar-nos amb la directiva Mireia Cammany, que s'havia avançat al grup principal. Un sopar frugal va ser el preludi a l'intens dia que ens esperava l'endemà.

Diumenge, dia de partit... i visites

El toc de diana va ser molt d'hora. A les 10 del matí (2 hores menys a Granollers), l'equip feia un lleuger entrenament per conèixer la pista i a les 11:30 dinàvem. El partit, a les 15 hores, va comptar amb l'agradable visita de 2 exjugadors de la nostra entitat: Atavin i Kalarash. És més, el fill d'aquest darrer va ser rival nostre formant part de l'equip local.StPetersburg-Fraikin

El resultat del partit, extraordinari (22-27), va elevar els ànims de l'expedició. I quina millor forma de celebrar-ho que amb una visita turística a la ciutat que ens acollia. Els indrets d'especial interès (L'Hermitage, l'Església del Salvador sobre la sang vessada, etc.) estaven ja tancats, però només veient-los per fora ja et feia sentir que estaves en llocs, no només bonics, sinó que han passat a la història per la seva transcendència. Així mateix, el riu Neva glaçat afegia les dosis necessàries de grandiositat i bellesa a la nostra vista.

Després de sopar a l'Avinguda Nevski, artèria principal de la ciutat, i prendre un "refresc" ens vam retirar aviat a l'hotel ja que l'endemà tornàvem a matinar i ens esperava un viatge llarg.

La tornada es va fer un xic més pesada que l'anada ja que vam haver de fer escala a Moscou. Així, vam fer un vol d'1 hora i un altre de 4 hores i mitja. Cansats, però satisfets, arribàvem a Granollers a les 5:30 de la tarda. Ja només quedaven 40 hores per tornar a pujar al bus per anar a Logronyo...

Jordi Boixaderas [perfil]

Delegat del Fraikin BM Granollers