Benvolgut/da,

La setmana que ve, el Palau d’Esports de Granollers tornarà a obrir les portes als seus socis, sòcies, aficionats i aficionades per als partits del dimecres 7 d'abril, que enfrontarà el KH-7 BM Granollers i el Rincon Fertilidad Màlaga, a les 19:00 h, i el del divendres 9 d'abril, a les 20:00 h, que disputaran el Fraikin BM Granollers i l'Helvetia Anaitasuna.

Per tal de complir amb els protocols de seguretat i d'aforament, caldrà reservar la localitat o comprar les entrades a l’Oficina del Club. Si no podeu fer-ho amb antelació, podreu fer-ho a l’entrada del Palau el mateix dia de partit.

Cada soci tindrà dret, a part de l’entrada que li correspon pel seu carnet, a una entrada gratuïta addicional. Les entrades són nominatives; per aquest motiu cal que ens indiqueu en el moment de la reserva nom, cognoms, número de soci i número de telèfon de les persones que assistiran, enviant les dades al següent formulari: https://forms.gle/GjpMwKpSdAU2qG1GA

Recomanem sol·licitar les entrades anticipadament a l’oficina per evitar cues i aglomeracions. La data límit per sol·licitar entrades per al partit de KH-7 BM. Granollers – Rincón Fertilidad Málaga, és el dimecres 7, a les 14:00 h, i per al partit Fraikin BM. Granollers – Helvetia Anaitasuna és el divendres 9, a les 14 hores.

L’aforament màxim que se’ns permet és de 1.000 persones. Per tant, quan s’arribi a aquesta xifra d’assistents ja no es permetrà l’entrada de més persones al Palau d’Esports.

Els primers a poder reservar el seu lloc al pavelló seran els socis i sòcies que, des d'avui dimecres, ja poden fer la seva reserva.

El dia de partit i per accedir a la instal·lació, caldrà mostrar l'entrada, seguir sempre les indicacions del personal del club i complir amb les normes sanitàries: ús obligatori de la mascareta en tot moment, higiene de mans, control de temperatura al punt d'accés i distància de seguretat dins del Palau (només es podran ocupar els seients habilitats per a l’ocasió i es destinaran per zones).

Us recomanem que vingueu amb temps suficient per evitar aglomeracions a l’entrada.

Moltes gràcies,

Club BM. Granollers