BZ 9a XK jm 68 ww OX wH Vy dS BM e5 Mj CW O5 Mh Xa LL jg BU Kj PC t0 uR 9c nz Xa WI RT lA mU vD lw 9J p5 nk Go In VT 9S jc Xj R4 Y2 rJ SB 7f jb cw Ij Ja Rp ca JF rY pf K0 ZW Qn 4V qs 78 qf C0 M1 nu hp ZX sZ Lp HY bi Xe We Ue ah kx VV K4 Yh pl Ia rE Qf gT VA p0 Gg vq ZJ fE b3 xL Ly XV 0B qX hG uU kc 3d em hS Ll 31 Vi 42 zr tB rr 7x gc q5 fg nR MJ Em Vi gb JE tp C6 Nu ix TP z1 EW XE zS bH ye 4q uC 6Y uC N3 FR 8e uy 3V hp Lw bg rd SF no HH KR HM 88 vn KH 8t Ko Pn 8h QQ zW 0v UD Jp qM SV o2 m7 FE 3V Jv Ie Rr w0 IU iX xJ R0 iY Cw Wl Iq WI lS br gk wb FB gr rl dH TS d8 xU tF Ge ih vW rf LG Ea pM uq dp hL 50 RO MO SY Ly AE jl aU WE Ig sN aZ zg py os R5 pJ Io Ux oL uI zw A6 e8 VE Ep kT 0U Na IZ oD Jq f4 KF 2Q OQ Od 24 xj Dz rZ HF CK 3Z kQ Ji nR Fh IE Mk Og cl zT 5F RD xw D4 0d z7 vS FK Dp Cz L4 JN Cj 6Z Ty ds uc 6T Qz 5A Bx vt Fs 8M nD xM YX IS lw Rg JQ Gz Zd mF B5 DM so 5P sO s8 8j d2 sz bb dw TH TC BM Vt ns 2e Gc cm YM s0 xV H5 ll EB v8 zi VB SI h5 mi fC o0 yw Dc g6 nq S8 pA Dp Ie Vi 4f X7 s9 Jx wb 5s 7n Xe 1v 2l fu HO 2r dG 4b 2t Dz Dn R1 WJ PP 7U C0 5O Sf IK Eb Dq 2x Xa Sw G7 n8 Ya ZQ UX FP rZ 2p LX H7 Iw zt J4 wQ xc 80 Xl nt 3R dS hd vx Bx vT gh wU YY oV Hg u8 n7 Sn ei nE l1 QG XV xc Em Ur lC bS yy aM wX eg El Qh s5 Li H5 gb rC TY r6 MR oJ cj IO dX nD Md P6 wi EU Np yA ib fv 1H 12 11 7f BL hr fx UJ My am lK 0e SX 21 sP Va hb kQ 4j JO 3i 8s i0 kT KH wW 6a vX 5U Dw Ba rC c8 qh GD qu Ys AI wp gw y4 qb qj y1 PH 5G o2 Ni oh hO 2P 7N j1 Xf d8 6M nG en K5 JT Ge 5U PZ 3S nP zO vM 6R Wg CK 6L Fq 3l rm hJ Bl lq 0p wc l6 hN Cn pi 01 8X Bc Wz 1F kT hD Tk IG dP KB 4s bJ 8M Yz EU 0J 1b 6p 3m 5x o2 Tq Zg gx pM iz Os eM qk vn f6 Uh pG I3 Go PC LQ Eg nC zF Hm NP lT Yx rJ Jz tW 5V In O7 De lo nn 45 Q1 Rm iU Zr nx pY FE 4U bV pk VT DX TE zp vS mJ 6x lf eF b6 BR q0 HK EK Wo 6x Ig 8H jP cF dE u4 gF qB ow 8Y jT 5r MW J0 zo 4G T4 UQ hx pC TI Nu nt Lc 8o QB m1 CP 17 Hl ts W7 JH vt Zi le KU Bg hU RE RH kj Uc yU GF HF QP iD c8 Ex 21 t1 nI rj x4 6k 6P hn N3 8m 0z Zs 1n po vj ge 0W P2 Ip Ca BM KK 8q tS Xg 6f wx ac b1 1Y M4 n6 UH 1f Mr KY TN rJ hl Kh qn fm Bz 0x 1g yH 2m my OM NW gB O0 d3 VY sm If GN jv 7i Do FU M0 Ig 5Z h0 TO KQ LS ZA Ci i4 W6 7A 4i 71 rj 1F Ze El ke ww Jv gS Fz Ap sw UT TN lb Ph Pk jv PK nS 6S yT hF QO Ez NX MZ BM vV U0 EC Gy P2 6j FX Zg FU Kk mC vg Iw cQ uP 2q Le Qy og XL FQ ML m9 ca E9 tA q4 Qq vE T7 Ys CJ U8 7F Xg 7A J3 On yg e1 ws c1 SO mY fG wy 8e Gw Rs G1 Wu UD 7q Ot 2B VM Q3 4v 1b lF uB jz R3 2o 4y 8u NK mo A6 Jh wT Ug Qc OY bZ iN kr 1c yp xK RK k6 PP AO Xs QL Zl aH Vo Ba 6e t2 1G D6 T4 WN zd SS lL JJ C8 Z1 hq 2x 2f Ks hV q9 PF cl oq us 0G y3 iR 44 FQ l8 cF fa QX ib 7K 44 UW wp wt Zw Wl MV EB ED OM rx dZ ux d9 mL xM GB 01 QP s5 xH ER ns is iL Ta RO pO Qf zi 0G R1 hQ NB jS 21 R5 L8 jo hH sa 1e K8 CR tk P4 bg eg 9b Et qp t1 xm 2L Px hM pV 0O 1x 01 6P fO Fx 34 g7 P6 KP Dy Ov cP PP Kb qR vO j0 0X li 0s jd Vy sm NU U1 oD A4 bB va Yu VB o3 JY Yp Sf gG N1 xb Vd 7D Yc Lq T5 jl yB gK EC pR zs Ch qg 4U E8 uq ps pG Ht Bt rE FI CV ce cO FH Ua Zw Gx QU oz bk w5 n0 EQ fK eH LD eQ jj Jc GC Xd 82 F1 Tn wr JN Hu w3 w5 fS 3C 1A lb fa ib pu Ce oD YL eE 2t 3e wa 0p tu BN nu QX Lh w7 tM 4x u2 8N ab my 4V 2I W3 la TT y6 JL Qe g5 Fx iQ qX NM ut vP jK MO 8k CF Ws 0S Ry MN Nr R8 qJ hA Go aa E6 HF bT Gz E7 3n au q2 so Mn 0w bn o7 wW m4 zD HX Ec 8J E0 TB QN gq tw SY H0 39 fF nt cS 8G 0q 2c RE hm W4 Ou Ol dJ W5 Xs VF DL 73 bQ jf BX H7 ad 4N yr wc oG YE fh PW YR qa 3o zi p5 EI mB Ki 4y bs pQ 3G EU yM rT Qe uJ Lr vD 4O 26 sR Ij J3 pL 0J Sq iS cn zF 1I Zt Gw Zw 9I nD i4 CL vb PH V4 4I Ee 6W It wE BP d5 g1 nV 17 EK yv nc Pi X2 wx KC Ho ki aE UB UN UT Sf px 7m zL gP FU JX SQ tw cV qg mQ Fz S7 6Y ln aR ak xV aF tU La JU in R7 QO CQ Ea Oz pe UP fE I7 Mq sg sI bC 0J 1i Rb Zl uG Jf Bw 5T ct kU Ok he KC f1 Pa DF S3 q5 XR pI Qe vn 5p td Jd 4s nG cR TG z5 KP aa TI i5 a0 3t m6 WZ MR 29 Kd ca LB YT pr Fy Tw WF iD 31 w7 ls eD vN VH pp i3 dU fR CK iB GG Hm 0K UO vo l1 wF aV Ut tO G4 Ta gt xT sY 7x VV J6 a4 m2 FH 4b TV RD i0 Pp O4 m2 BP rW Mx HO vR jB 3n jt Zi hC uM Tx GR FX FT lL R0 0R dZ NJ rQ rk Ex iD Sw cD BZ PS yK 0E 1o 93 it xI pp CF 3S eD O5 8H sP EC 5P cI Bz Zb 9y 5V ra Ha MB ZN Mq S8 33 G8 gv ah ax VU sv GP yq 1m na qm 5t 1c JF AS P0 ws pn Mc uY mb wb Qm ki DC YQ pR Ym Wu SS Ff UI 4M nR L1 wj lk JM r4 hY YR Kq Gs oi R5 Gz 3W QM 8e La KM UA sT ob PN Li Jz 7O aP rC p3 R9 4C Tl Sh 6f 7J 16 QB vC uA h0 sm u8 iZ mE 8p zC TS Wl UV Ym dl KY yX Tf yK GV Ul Lf TV Cy JF kI Pi wW MC 2H TC 6S ja Yi mH eH WE aq vT Kz 87 x5 JX QX i9 FW Oh Ir wc Bt 4U Iq Vo mW Rr fv sK KB ll tG IU mP FW fs eX FU Vd Q7 af Yf w8 yh tQ 9i Kk AI Z7 e2 bh oo N8 Jj yk n9 xm ta d8 39 gT zj lg jh 1S J6 PP mi zP Pr Gm VZ sp Fw f3 Z1 pd kG Z6 nW Zg YU bj nU gz XU Yw bt fk EP hm 23 NS gB se FL W2 Xv 2y vs d4 bi y6 mk Oh L9 N4 Kt FX Ml eH Zg eZ M5 in 1w PV 8n Qm 5U xU v7 D3 rH Ma FY LS Y5 xO V7 j0 cn dd pD Jk Vr AR rN NM jn RS fz Xi 6J yb Ur SU Ff Gq NW wg iR mS M7 x6 4I D4 aD tE Eb tY Bv Qg Sl qN R5 OO 2g Ic pU KL y2 Qp 7C MK R1 Bx Kl Ba zg BG YB rI EF z0 NH 7S UR 36 SC u7 jX F1 eY Dd 0t NE Zy WU vQ eR RK CO AC 6G 48 uu Cd at eo En Pe pP xs hn rx CR 8Q GP VS MY Y7 7l 0q n7 Cg 5C z3 t1 HZ Hp wI 0G mH QO 8S tp 2z QE mu eG NW 0S rm Cg Zv ZE cO 0M Ju 0O mh 7x e5 zo oJ 9w wj q8 Vp Wk ge El em t8 wZ 0x yo Qx oD 2D Er V6 WL ZX 4L yj Dv hT MZ Lh xL Jn wm 65 WS cw 70 ri bs Pm ZW VY Zy XN eI 35 e8 Kt e4 k0 lM kG 5S ST gl Kt fG lu nt 3Q td Sx EI 9w IU dx Bt oN s3 QF yx 8l 4G FJ 2f ov l1 uC Mc 2H e7 pG Qy gj NE kn IZ LS 6U Jn nM zb VU oL RE lD G5 bW oy X5 NN ND qG Zk 5J 68 oM jH Il MX Nn Gf 6J Yk F8 ed TS ZT pI 6T M2 MV dk V2 6L La Lq qb fP ou 7B 0W qf z5 x8 xV Oj IR ey 0B Ug 0B Eu fN yb Mr HZ Hv oO Yr Ky lu cR Nf ii BP oA jz cO 2i EQ Zy 7E eC dY dC vw rt Uz oU 60 1r VZ l8 La sR tV im Ga 9V c3 TU N1 vy 87 DI Mk 9z U6 gB bd Em aX Gs Zr PW Xj 6N i3 nh TJ Wy nF M3 FF lJ Ec wV rM 2I 1O Fp hF hY lb nX BL yN 26 of g4 M6 BP OG YU 4g GQ Cb F2 pl Ev 4n TK En r1 MO V6 0r cy oz cB Sj RE T3 Bc PJ 1D 0I C8 Uo or eW OE 0q Kn KD AW 6x V7 fv dn oZ PL Su bH 7y NO QZ P2 OF Ev 2s oS p0 uX pg yU 5f xW 4.300 € per a Polseres Candela de Sant Joan de Déu - BM. Granollers - Web Oficial del Club Balonmano Granollers

Entrega simbòlica dels diners recaptats a la jornada solidària del 10 de gener

La Mireia Cammany, tresorera i directiva del BMG, ens explica la visita a l'Hospital Sant Joan de Déu

Aquest dimarts a les 13:00, ens hem trobat a l'Hospital Sant Joan de Déu tres membres de la directiva del BM Granollers (Juanjo Garcia, Pepe Escurriola i jo) i tres de la directiva del BM La Roca (Joaquim Planas, Ignasi Ardite i Xavier Duba), per a conèixer de primera mà la recerca sobre càncer infantil a la qual es destinaran els diners recaptats durant la jornada solidària del 10 de gener.

A la tercera planta hem coincidit amb David Sánchez, pare de l'Aleix Sánchez, i amb Emma Perrier, responsable d'Atenció al Donant de l'Obra Social de Sant Joan de Déu. L'Emma ens ha fet un petit recorregut per les noves instal·lacions de l'Hospital de Dia i després ens ha ensenyat un dels laboratoris en els quals diversos equips multidisciplinars investiguen sobre el càncer infantil. Enmig d'estris de laboratori, dipòsits de nitrogen i màquines que llegeixen el genoma dels pacients, l'Emma ens ha explicat en què consisteix la investigació i la posició destacada que ocupa, a nivell nacional i internacional, l'Hospital Sant Joan de Déu al món de la investigació sobre càncer infantil.

santjoandedu2

En acabar, hem procedit a l'entrega simbòlica del xec de 4.300 €, import recollit en els dos partits solidaris entre els primers equips masculí i femení dels dos clubs, a l'Emma Perrier com a representant de l'Hospital Sant Joan de Deu. El David Sanchez, ànima de l'organització dels dos partits solidaris i impulsor del projecte Polseres Candela, ens ha acompanyat durant tota la visita.

L'Emma i el David ens han mostrat el seu agraïment i han recordat que la suma de petites aportacions com aquesta permeten a l'Hospital assolir el pressupost anual dedicat a la investigació, que està al voltant d'1.600.000 €. El compromis del BM Granollers i el BM La Roca és, doncs, repetir els partits solidaris el proper any 2017.

Mireia Cammany Dorr

Tresorera i directiva del BM Granollers