cartell-aqui-orgull-bmgQuè pretén?

1. Vincular el comerç de proximitat i les entitats de la ciutat amb la massa social del BM. Granollers.
  2. Oferir als socis i sòcies del club ofertes i promocions al comerç de proximitat i les entitats de Granollers.
  3. Oferir als col·laboradors que hi participin un distintiu de proximixtat i vinculació amb els valors del BM. Granollers.

Avantatges per als col·laboradors

1. Atraure com a potencials clients a la massa social del club (actualment més de 1.500 socis).
  2. Disposar d'un lot d'entrades gratuïtes per a 5 partits de la lliga Asobal per oferir als seus clients.
  3. Difusió continuada durant tota la temporada de la campanya i dels establiments col·laboradors a través de:
    1. Web de la campanya amb els col·laboradors adherits i les seves ofertes als socis (AQUÍ Orgull BMG!).
    2. Megafonia del Palau d'Esports als partits a casa del primer equip.
    3. Xarxes socials del club (Facebook, Twitter).
  4. Lliurament d'un vinil identificador amb el logotip "AQUÍ, Orgull BMG!" per a l'aparador de l'establiment.

Com participar-hi

1. Proposar una o diverses ofertes per als socis i sòcies del BMG (per exem ple, percentatges de descompte en serveis o articles, vals de descompte, 2×1, 3×2, ofertes personalitzades, etc.).
  2. OPCIONAL: Oferir productes i/o serveis per sortejar entre els assistents dels partits a casa del primer equip com a forma de promoció dels col·laboradors (per exemple, un sopar, vals de compra, lots de productes, etc.).

Banner InferiorcatCAT