Les de Robert Cuesta encaren en aquest inici d'any el final de la primera volta de la lliga. El primer a superar és el partit d'aquest dissabte (17:00h, Palau d'Esports), contra el Rincón Fertilidad Málaga.

Després de l'aturada nadalenca, que pel KH-7 s'ha allargat gairebé 2 mesos arran del Mundial femení d'handbol, l'equip ha tornat als entrenaments per preparar-se per una jornada 11 d'alçada. Aquesta setmana ens visita el Rincón Fertilidad Málaga, el conjunt on actualment milita l'exBMG Hatou Jabby. Les andaluses, que juntament amb el Rocasa Gran Canaria, disputen la Challenge Cup, són sisenes a la classificació, empatades a punts amb el Zuazo. Els seus efectius més importants són Paula Garcia, habitual a les convocatòries de les Guerreras, i Macarena Gandulfo, màxima golejadora de l'equip amb 42 gols.

Just per sota hi ha el KH-7. Tal com explica Robert Cuesta: “l'equip es troba en un moment ideal, en el moment que esperàvem per afrontar aquest primer partit de l'any”. El conjunt del BMG, al qual estan respectant les lesions aquesta temporada, es troba en un moment òptim, fisica i tècnicament, que de ben segur permetrà que escalin posicions a la classificació i començar la segona volta amb les millors sensacions.

Us esperem al primer partit de l'any al Palau! #TotsalPalau

banner-festesoci2018-CAT