Tant dissabte com diumenge el Palau d'Esports de Granollers espera una gran entrada per tal d'ajudar, tant al KH-7 BM Granollers com a la campanya "Somiures que curen"

Dissabte, 16:30 | KH-7 BM Granollers vs Base Villaverde

Després de gairebé 50 dies de descans (l'últim partit oficial va ser el 19 de novembre contra el Mavi La Calzada) i més de 2 mesos sense cap partit de la Liga Loterías al Palau, torna l'equip de Villanueva i Cuesta amb més ganes que mai. Després de dues derrotes (-1 vs. Clínicas Rincón Málaga i -2 vs. Mavi La Calzada), les noies del KH-7 han preparat a consciència el partit d'aquest dissabte davant el Base Villaverde, rival directe en la lluita per escalar posicions.

Els dos equips es troben amb 3 punts (encara que el goal average de l'equip català sigui força millor) i ambdós conjunts volen començar l'any de la millor manera possible. L'equip de Jose Luis Villanueva ha tingut temps per treballar el matx i compta amb la incorporació de la jugadora internacional alemanya Laura Steinbach que, sens dubte, es presenta com un dels revulsius de l'equip vallesà. Alçada, llançament exterior, visió de joc, experiència... tot un pack que ajudarà al jove equip català a millorar el seu joc i els seus resultats durant els primers propers mesos de competició.

El partit es podrà seguir en directe per Ràdio Granollers, Esport 3 i el twitter del @BMGranollers.

Diumenge, 17:00 i 19:00 | BMG vs Selecció catalana

El BM Granollers i La Mútua de Granollers han unit esforços per organitzar un partit solidari entre les Seleccions Catalanes d'handbol i els primers equips masculí i femení del BMG que tindrà lloc aquest diumenge dia 15 de gener a partir de les 17 h i les 19 h. Entre els dos partits, comptarem amb l'actuació dels Xics de Granollers. L'objectiu de les dues entitats és recaptar fons per a la campanya Somriures que curen per la lluita contra la leucèmia infantil en benefici de l'Hospital Sant Joan de Déu.

Per aconseguir-ho, diumenge hem d'omplir el Palau i us demanem que ens acompanyeu en aquest esdeveniment solidari en el qual podeu col·laborar fent el vostre donatiu a l'entrada,a canvi de la xapa solidària Somriures que curen per 5 € o del buf de Mua Solidaris per 10 €. Els nens menors de 10 anys podran accedir en el Palau sense fer donatiu.

Xavi Vegas

Equip de Comunicació