Amb la moral alta i una dinàmica positiva, arriba un partit vital per sumar punts abans de l'aturada de desembre

El KH-7 BM Granollers jugarà aquest dissabte un nou partit important davant un rival directe: l'Esencia 27 ULE CLEBA León. L'equip lleonès suma els mateixos punts que el conjunt que dirigeixen Jose Luis Villanueva i Robert Cuesta. És per això que el partit es preveu com un duel igualat que es decidirà pels petits detalls i l'encert de cara al gol. Cal destacar la bona ratxa de les catalanes que vénen de sumar un important triomf en Copa. A més, el joc de les noies del KH-7 cada vegada és millor i els nervis que a principi de temporada podien atribuir pèrdues i errors, ara estan donant pas a un joc més fluït.

Important remarcar que l'Essència 27 ULE Cleba León té en les seves files a la de sobres coneguda Raquel Caño, internacional amb Espanya en handbol platja i màxima golejadora de la Lliga Loteries durant les dues últimes temporades. A més, compta amb Marta Méndez i amb jugadores joves que estan fent un gran paper a la Lliga Loteries.

En partits entre els dos eqipos al llarg de les dues temporades que el KH-7 BM Granollers porta en la màxima categoria femenina, hi ha hagut de tot. Victòria a casa durant la temporada 2014/2015 i derrota a León. I al revés durant l'any passat: victòria visitant del KH-7 en la localitat castellanoleonesa i victòria del Cleba a Granollers.

Després de dues victòries i un empat en els tres últims partits oficials, l'equip entrenat per Villanueva i Cuesta ha recuperat les bones sensacions en el joc i espera poder guanyar els dos punts per seguir amb aquesta dinàmica positiva. I per a això, necessitem que tot el públic acudeixi al Palau d'Esports de Granollers a les 17:00 del dissabte per convertir-se en el vuitè jugador. Som-hi noies!

El partit es podrà seguir en directe a través de Twitter: @BMGranollers

Xavi Vegas

Equip de Comunicació