Les vallesanes reprenen la lliga dissabte a les 17:30 a la pista del 8è classificat

Després de la setmana de descans i després de 4 jornades en què el KH-7 BM Granollers s'ha enfrontat a 4 dels 5 primers classificats, les jugadores entrenades per José Luis Villanueva viatgen a Valladolid amb la ferma intenció de sumar els primers punts. El calendari ha volgut que l'inici de lliga fos molt exigent per al BMG però això també li ha permès madurar i posar a prova la proposta de joc col·lectiu contra els rivals més potents. La integració dels nous fitxatges i la cohesió d'un grup amb molta joventut avancen a bon ritme i han fet molt competitiu l'equip. El tècnic vallesà està convençut que "l'excel·lent tasca diària de les jugadores als entrenaments es transformarà aviat en victòries i punts".

Dissabte, les vallesanes visiten la pista del BM Aula Cultural, equip que va aconseguir l'ascens a Divisió d'Honor només una temporada abans que el BMG. Des que va accedir a la màxima categoria, l'Aula ha proposat una aposta per un joc ofensiu molt variat i efectiu: de fet, tot i que la temporada passada va acabar 7è, va ser el màxim golejador de la lliga (789 gols), tot i que també el 3r més golejat (727). En aquesta aposta pel joc d'atac, destaca la capacitat anotadora de la central Silvia Arderius, màxima golejadora de la lliga actualment amb 35 gols, i l'extrem González de Garibay, ambdues internacionals. Segons Villanueva, "hem de ser molt precisos en atac per evitar que ens penalitzin amb els seus ràpids contraatacs".

L'Aula arriba al partit de dissabte amb un balanç de 2 victòries (Lleó i Canyamelar) i 2 derrotes (Bera Bera i Elx). Per la seva banda, el BMG vol continuar mostrant el bon to en el joc, competir d'igual a igual contra l'Aula i buscar els primers punts de la temporada.

Equip de comunicació del BM Granollers

banner-festesoci2018-CAT