FRAIKIN BM GRANOLLERS vs. FRIGORÍFICOS MORRAZO | DIVENDRES, 20: 00H

El Fraikin vol tornar a sumar a la Lliga i el Palau d'Esports és el millor lloc per fer-ho. Després d'acabar la primera volta de la millor manera, els nois d'Antonio Rama tornen divendres a jugar a casa amb l'objectiu de guanyar al Frigoríficos Cangas del Morrazo (20.00 hores, Esport 3, LaLigaSportsTV i Ràdio Granollers) per seguir retallant distàncies amb els equips de la part alta de la classificació. Els blanc i blaus van guanyar l'últim partit contra el Logroño La Rioja i han disputat dos partits amistosos per l'aturada de seleccions amb un empat contra el Huesca i una victòria contra el Puerto Sagunto. El xoc contra el Cangas és una oportunitat d'or per seguir millorant de cara al final de temporada.

El rival

El Frigoríficos Cangas del Morrazo arriba al Palau com a penúltim classificat de la competició. Ocupa la quinzena posició amb només 7 punts, a 4 punts de la salvació. Els últims resultats dels homes de Nacho Moyano no són gaire bons. Han perdut quatre dels últims cinc partits. L'últim amb la visita al pavelló de Huerta del Rey a Valladolid, on l'equip gallec va perdre per 5 gols (29:24). El Frigoríficos Morrazo encara no coneix la victòria com a visitant en tot el que portem de campanya. Els de Pontevedra han aconseguit només dues victòries com a locals. Una contra el cuer, el Huesca, i l'altre contra nosaltres on ens van guanyar a O Gatañal la primera jornada de Lliga Sacyr Asobal (36:33).

Els partits del Cangas a fora de casa són un autèntic malson per l'equip gallec. No acostuma a superar els 25 gols a favor. La defensa vallesana haurà de vigilar de ben a prop a Mihajlo Mitic, màxim golejador de l'equip amb 52 gols - trenta-dosè a la classificació de màxims golejadors -, i a l'Adrià Menduiña, que en suma 45. L'arma més perillosa de l'equip de Cangas és el llançament exterior i es el segon equip més golejat (448).

L'últim precedent

El Fraikin BM Granollers vol millorar els resultats de la primera volta i el partit contra el Cangas és un partit perfecte per començar forts a casa amb una victòria. Al partit de la primera volta, a la jornada 1, els vallesans van perdre per 36:33 al Pabellón d'O Gatañal. L'Antonio García va ser el màxim golejador amb 8 gols.

Dades importants

• Adrià Figueras ha marcat 119 gols en 15 partits de Lliga Sacyr Asobal i és el màxim golejador de la competició.
  • El Cangas no ha guanyat cap partit fora de casa.
  • El Fraikin no ha perdut mai al Palau contra el Cangas (9 victòries, 0 derrotes).

Banner Inferior