El Fraikin té, aquest dimecres, la última opció per assegurar la quarta plaça i aconseguir un lloc a la Copa Asobal que se celebrarà aquest cap de setmana al ‘Barris Nord’ de Lleida

DS Blendio Sinfín vs. Fraikin BM Granollers | Dimecres, 21:00, Santander

El Fraikin té demà l’opció d’aconseguir per sí mateix la classificació per la Copa Asobal, que suposaria també marxar al descans nadalenc amb la quarta plaça a la butxaca. La victòria de demà ho faria possible. Tot i que, en cas que perdi o empati, el Fraikin encara tindrà una opció, en funció del resultat del FC Barcelona - Bada Huesca, que es jugarà demà a les 20:30: en cas que el Fraikin perdi el duel a Santander, per a mantenir-se en el quart lloc és necessari que el Bada Huesca perdi. L’empat o la victòria permetria a l’equip aragonès passar com a quarts.

Tenint en compte aquesta complicada tessitura per tancar la primera volta de la lliga, el Fraikin viatja avui a Santander disposat a donar-ho tot. No podrà comptar amb Edgar Pérez i Oswaldo, lesionats de diversa gravetat: Oswaldo es podrà incorporar a la represa de la segona volta, mentre que Edgar Pérez ho farà al març o l’abril. Tot i això, reincorpora a A. García, aturat per molèsties, i compta amb un Adrià Figueras en gran estat de forma: amb 98 gols (una mitjana de 7 per partit) és el segon millor golejador de la lliga després de Leo Dutra.

Pel que fa al Blendio Sinfín, està fent uns grans resultats en la primera temporada a la categoria —van ser un any a Plata—i és actualment vuitè, per davant de grans equips com el Cuenca, el Guadalajara o el Valladolid. Els vallesans hauran de vigilar de prop els dos màxims golejadors de l’equip: Torriko i l’exBMG Jorge Silva.

En els dos enfrontaments que s’han produit anteriorment (la temporada 15/16 i 16/17) el Fraikin s’ha endut dues victòries de la visita a La Alberícia. Ens trobem davant d’un dels partits més determinants de la temporada, en un Fraikin que acumula poques victòries fora de casa! Som-hi, Fraikin; volem ser a la Copa Asobal! El partit es podrà seguir per LaLigaTV, per Ràdio Granollers i pel compte de Twitter del BM Granollers!

banner-festesoci2018-CAT