Josep Pujadas destaca que, durant el mandat actual (2011-2017), l'endeutament net ha disminuït en 843.534 €, cosa que està permetent complir el Pla de viabilitat que es va elaborar per a pagar el deute i afrontar els reptes esportius del BMG amb coherència i solidesa. Per això, agraeix el suport de socis, patrocinadors i institucions, així com l'esforç de tots els integrants del club, gràcies als quals s'han assolit els bons resultats.

Memòria de la temporada 2016-2017

Projectes transversals

[Consulta els projectes aquí]

Els projectes transversals pretenen impulsar iniciatives valuoses amb la implicació de totes les àrees del club (esportiva, econòmica i social). Així, per exemple, la temporada 2016-2017 es va iniciar el projecte europeu Handball for Dual Careers (H4DC) sobre la carrera dual dels esportistes, liderat pel nostre club, i que pretén ajudar a compatibilitzar l'exigència de la carrera esportiva amb el desenvolupament de carreres formatives i professionals de qualitat. Un altre projecte consolidat és l'Espai de Musculació i Rehabilitació Albert López 'Fari', que va enllestir la seva segona sala, adreçada als equips de la base.

Resultats esportius

[Consulta la memòria esportiva aquí]

A nivell general, els resultats esportius dels equips es poden considerar molt bons. El primer equip masculí va ampliar el cicle de bons resultats, amb una meritòria actuació a la Copa EHF, i essent finalista de la Copa Asobal, semifinalista de la Copa del Rei i 4t a la lliga Asobal. Per la seva banda, el primer equip femení va aconseguir mantenir la categoria a Divisió d'Honor Femenina, el gran objectiu de la temporada, i va guanyar la tercera Supercopa de Catalunya consecutiva per al nostre club.

Pel que fa al planter, el BMG va comptar amb 28 equips i més de 400 jugadors i jugadores. El Juvenil A i el Cadet A es van proclamar campions d'Espanya, el Cadet femení va assolir el bronze i l'Infantil femení va ser-ne 5è classificat. Al Campionat de Catalunya, es va aconseguir una fita sense precedents, en guanyar a les 6 categories que es disputen. A més, el filial masculí va assolir el segon ascens a Divisió d'Honor Plata de les últimes 3 temporades.

Finalment, el BM Granollers ha tornat a demostrar el seu compromís amb l'handbol de formació amb l'organització de 3 tornejos molt consolidats: el 15è MiniHandbol, el 21è Coaliment, en què es van inscriure més de 1200 nens i nenes de les escoles de Granollers i rodalia; i la Granollers Cup, amb una participació de més de 5000 esportistes.

Situació econòmica

[Consulta la memòria econòmica aquí]

La temporada 2016-2017 va presentar un resultat econòmic positiu de 161.643 € (entre el Club i la Fundació), amb la qual cosa s'enllacen 5 temporades consecutives amb resultats positius de 127.000 € de mitjana per temporada i una reducció de l'endeutament net de més de 840.000 €, imprescindibles per fer front als compromisos derivats del Pla de viabilitat que va reordenar el deute acumulat fins a la temporada 2010-2011. Malgrat els resultats positius dels últims exercicis, el comportament econòmic del club ha de continuar per la via del rigor i la contenció, tenint en compte que ha de seguir el pla de pagaments estipulat per tal d'eixugar el deute, que preveu estar en vigor fins a la temporada 2023-2024.

Iniciatives socials

[Consulta la memòria social aquí]

Pel que fa a la comunicació del club, la temporada 2016-2017 va servir per potenciar la producció de continguts audiovisuals (com el capítol d'Esport Global dedicat al club) i per continuar el creixement a les xarxes socials Facebook, Twitter i Instagram, en les quals comptem amb més de 24.000 seguidors (+22%) i hem aconseguit ser el 2n club de l'Estat amb més interaccions a twitter. Aquest increment també es va donar a les xarxes socials específiques de la Granollers Cup, que apleguen més de 9.000 seguidors.

Durant l'última temporada, es van impulsar activitats i iniciatives al voltant dels valors del BMG i de l'agenda social dels primers equips (campanya Polseres Candela de l'Hospital Sant Joan de Déu, visites dels primers equips a l'Hospital de Granollers i les residències de REIR, assaig casteller amb els Xics, sopar solidari BMG Xefs amb el Gremi d'Hostaleria del VO).

Pressupost 2017-2018

L'Assemblea va aprovar per unanimitat el pressupost del Club per a la temporada actual, que preveu assolir un resultat conjunt semblant al de 2016-2017, que permeti seguir complint el Pla de viabilitat. Aquest resultat s'ha pogut assolir gràcies al suport de socis, patrocinadors i institucions, així com també a partir del rigor econòmic que ha caracteritzat les últimes temporades, sense el qual no podríem afrontar els reptes esportius, econòmics i socials de la nostra entitat.

[Consulta el pressupost aquí]

Equip de comunicació del BM Granollers