El sorteig celebrat avui ha decidit els rivals pel Fraikin BM Granollers per a la fase de grups de la Copa EHF, que se celebrarà a partir de febrer i març en 8 partits. Després de superar als eslovens RK Gorenje Velenje, el Fraikin competeix a la fase de grups per cinquena temporada consecutiva, al grup D.

THW Kiel | 9/10 febrer Palau - 23/24 març Alemanya

L’històric equip alemany serà un dels rivals encara desconeguts pel Fraikin BM Granollers. L’equip de Gíslason i Jicha és actualment tercer a la Bundesliga, després del Flensburg i el Magdeburg. L’equip alemany, que en ocasions anteriors ha integrat grans jugadors d’handbol encara en actiu com Narcisse, Karabatic, Sigurdsson, Pálmarson i l’exBMG Joan Cañellas, té un palmarès més que excel·lent: és l’equip que ha guanyat la Bundesliga en més ocasions —acumula fins a 20 títols de la competició domèstica—, ha guanyat la Champions League en tres ocasions —l’última el 2012— i la Copa EHF en tres ocasions.

La temporada passada va caure a quarts de final de la Champions League davant l’HC Vardar de Cañellas. Entre els seus jugadors, destaquen els internacionals amb la selecció danesa Nicklas Landin i Magnus Landin, Duvnjak, internacional amb la selecció croata, Zarabec, internacional amb la selecció eslovena, els internacionals amb la selecció sueca Ekberg i Nilsson i els internacionals amb la selecció alemanya Dahmke, Wieneck, Pekeler i Wolff.

Fins ara, el seu pas per l’actual Copa EHF ha estat relaxat: ha entrat a la R3, on ha eliminat el Drammen HK sense problemes. La seva serà la primera visita que rebrem al Palau d’Esports, el cap de setmana del 9 i 10 de febrer. El partit de tornada a l’imponent escenari de l’Sparkassen Arena alemany, seu de la Final4 de la Velux Champions League, serà el cap de setmana del 23-24 de març. "El Kiel és el clar favorit del grup, però ens fa molta il·lusió jugar al Sparkassen Arena i rebre'ls al Palau", valora Antonio Rama.

KS Azoty-Pulawy SA | 23/24 febrer Polònia - 2/3 març Palau

El Fraikin coneix de prop els polonesos Azoty-Pulawy, rival la temporada passada a la fase de grups. La temporada passada els de Rama els van superar sense problemes al Palau (32:26) i en la visita a Pulawy (27:30). Els de Jurecki fa 4 temporades que competeixen a la EHF Cup, però en totes les ocasions han caigut entre la R3 i la fase de grups.

La seva plantilla inclou els internacionals polonesos Lyzwa, Krajewski i Przybylski i l’internacional rus Bogdanov. Al seu pas per la competició europea d’enguany, han superat el Selfoss islandès a la R3 per arribar a la fase de grups. "El Pulawy és un equip amb el podem lluitar i competir", explica Rama.

GOG | 16/17 febrer Dinamarca - 30/31 març Palau

El Gudme Oure Gudbjerg (Gog Gudme) danès competeix a la Copa EHF per segona temporada consecutiva. Actualment és el quart classificat de la 888ligaen, superat per l’Aalborg, el Bjerringbro/Silkeborg i el Holstebro.

Entre les seves files, sumen a Christiensen, Jondal i Johannessen, internacionals amb Noruega. De la mateixa manera que el Fraikin, ha entrat directament a la R3 de la Copa EHF, superant sense problema el Vojvodina serbi. "Gudme és un molt bon equip, un equip poderós, amb qui ens podem mesurar", valora Antonio Rama al respecte. "Penso que ens ha tocat un grup complicat", conclou l'entrenador del Fraikin.

banner-festesoci2018-CAT