Un partit clau per continuar somiant amb la segona posició

El conjunt de Carlos Viver i Antonio Rama busca continuar amb la destacada imbatibilitat que acumula des de la jornada 2, ni més ni menys que 6 victòries consecutives. El dissabte vinent els vallesans rebran a casa a l'Abanca Ademar de León, equip que pràcticament porta els mateixos punts que l'equip granollerí salvant l'empat de l'equip de Rafael Guijosa contra el Puerto Sagunto.

El partit es presenta com una gran lluita per la segona posició. L'equip castellanolleonès té un planter ple de jugadors internacionals, barrejant veterania amb joventut on prima un joc distès amb ràpides combinacions i primeres línies versàtils amb bo un contra un i llançament exterior. Noms com els de Juanín García, Juanjo Fernández, Alex Costoya o els argentins Vieyra, Carou i Simonet fan de l'equip lleonès un rival molt complicat. Sota pals, a més, compten amb l'expert Vladimir Cupara i el català Nacho Biosca.

L'escollit MVP de la darrere temporada a la Lliga ASOBAL, Adrià Figueras declarava: "Veig a l'equip amb molta confiança, sabem que si estem encertats i fem les coses bé ens podem endur els 2 punts. Per guanyar haurem d'igualar la seva intensitat, ells són un equip amb una defensa molt intensa i això et permet pujar al contraatac amb molta velocitat. Per part del nostre equip hem d'estar encertats de cara a porteria i a partir d'aquí romandre forts en la nostra defensa i amb l'ajuda del Palau intentar aconseguir guanyar". Fent referencia al vídeo promocional per motivar a la gent a anar al Palau, el jugador català deia: "Vull dir-li a l'afició que ens fan falta, que els necessitem i el factor del Palau és importantíssim. Ells fan la diferència, són el jugador número 8".

__________________________________________

El KH-7 BM Granollers somia amb la primera victòria de la temporada

La màxima categoria estatal femenina torna a Granollers després de gairebé 20 dies amb un enfrontament intens i important. El grup que dirigeixen José Luis Villanueva i Robert Cuesta vol sumar els primers punts de la temporada, i la del dissabte és una bona ocasió per aconseguir-ho. Malgrat que el calendari ha volgut que l'inici de lliga fos molt exigent, a l'equip també li ha permès madurar i posar a prova la proposta de joc col·lectiu contra els rivals més potents.

Arriba la sisena jornada i l'Elx Mustang visita el Palau d'Esports en una còmoda vuitena posició després de dues victòries i tres derrotes. L'equip dirigit per Rocamora compta amb un potencial ofensiu important, amb joves jugadores com Laura Hernández, Anna Vicente i la catalana Ivet Musons, a més de Llanos Trigueros sota els pals.

La lateral eivissenca Paulina P. Buforn comentava fent referencia al partit de dissabte: "Hem de continuar fent el que hem estat treballant, intentant esborrar les faltes de concentració que tenim en moments decisius dels partits i aconseguir posar-nos per sobre el marcador amb contundència. Evitar els parcials inflats". "L'ordre del calendari no determina qui som sinó la nostra feina. És un error pensar que ara comença la nostra lliga. La imatge que donarem aquest cap de setmana no canviarà gens de la que ja hem donat anteriorment. L'equip està molt il·lusionat, no hem arribat cap dilluns després d'un viatge de 10 hores sense ganes de treballar: estem a mort."

L'Elx arriba al partit de dissabte vuitè amb un balanç de 2 victòries (Cleba i Aula) i 3 derrotes (Canyamelar, Bera Bera i Zuazo). Per la seva banda, el KH-7 BM Granollers estrenar-se aquesta temporada amb els 2 primers punts. L'equip està més motivat que mai per aconseguir-ho.

Segueix el partit dels nois a través de Movistar+ (Multideporte 3 Dial 193) i tant masculí com femení pel Twitter del BM Granollers (@BMGranollers) i per Ràdio Granollers Esports (www.radiogranollers.cat).

Xavi Vegas

Equip de Comunicació del BM Granollers